Intention de prière Rome-FSSPX
Le Forum Catholique
Imprimer le Fil Complet
Alonié de Lestre - 2011-06-13 19:50:13
Intention de prière Rome-FSSPX
V/.Veni, Sancte Spiritus,
R/. Reple tuorum corda fidelium, et tui amoris in eis ignem accende.
V./ Emitte Spiritum tuum et creabuntur;
R./ Et renovabis faciem terrae.
Oremus
Deus, qui corda fidelium Sancti Spiritus illustratione docuisti, da nobis in eodem Spiritu recta sapere, et de eius semper consolatione gaudere. Per Christum Dominum nostrum. Amen.

http://www.leforumcatholique.org/message.php?num=598635