Intention de prière Rome-FSSPX

Le Forum Catholique

Imprimer le Fil Complet

Alonié de Lestre -  2011-06-13 19:50:13

Intention de prière Rome-FSSPX

V/.Veni, Sancte Spiritus,
R/. Reple tuorum corda fidelium, et tui amoris in eis ignem accende.
V./ Emitte Spiritum tuum et creabuntur;
R./ Et renovabis faciem terrae.


Oremus
Deus, qui corda fidelium Sancti Spiritus illustratione docuisti, da nobis in eodem Spiritu recta sapere, et de eius semper consolatione gaudere. Per Christum Dominum nostrum. Amen.


http://www.leforumcatholique.org/message.php?num=598635