Le Forum Catholique

http://www.leforumcatholique.org/message.php?num=598635
images/icones/colombe2.png  ( 598635 )Intention de prière Rome-FSSPX par Alonié de Lestre (2011-06-13 19:50:13) 

V/.Veni, Sancte Spiritus,
R/. Reple tuorum corda fidelium, et tui amoris in eis ignem accende.
V./ Emitte Spiritum tuum et creabuntur;
R./ Et renovabis faciem terrae.


Oremus
Deus, qui corda fidelium Sancti Spiritus illustratione docuisti, da nobis in eodem Spiritu recta sapere, et de eius semper consolatione gaudere. Per Christum Dominum nostrum. Amen.