Le Nous de Majesté pontifical, trahi par les traducteurs

Le Forum Catholique

Imprimer le Fil Complet

ptk -  2011-11-12 21:40:17

Le Nous de Majesté pontifical, trahi par les traducteurs

modernistes, est toujours utilisé par le Saint-Père

A titre d'exemple ces deux extraits de Porta Fidei, le motu proprio de l'année de la Foi:
.../....

2. Inde a Nostro incohato ministerio veluti Petri Successor necessitatem memoravimus fidei iter denuo detegendi ut in lucem laetitia et renovatum studium Christum conveniendi liquidius usque proferantur.

.../...

Datum Romae, apud Sanctum Petrum, die XI mensis Octobris, anno MMXI, Pontificatus Nostri septimo.

bien à vous

ptk
http://www.leforumcatholique.org/message.php?num=615271