Le Nous de Majesté pontifical, trahi par les traducteurs
Le Forum Catholique
Imprimer le Fil Complet
ptk - 2011-11-12 21:40:17
Le Nous de Majesté pontifical, trahi par les traducteurs
modernistes, est toujours utilisé par le Saint-Père
A titre d'exemple ces deux extraits de Porta Fidei, le motu proprio de l'année de la Foi:
.../....
2. Inde a Nostro incohato ministerio veluti Petri Successor necessitatem memoravimus fidei iter denuo detegendi ut in lucem laetitia et renovatum studium Christum conveniendi liquidius usque proferantur.
.../...
Datum Romae, apud Sanctum Petrum, die XI mensis Octobris, anno MMXI, Pontificatus Nostri septimo.
bien à vous
ptk
http://www.leforumcatholique.org/message.php?num=615271